Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Plavecká gramotnost žen z hlediska sebezáchrany
Vokurková, Eva ; Miler, Tomáš (vedoucí práce) ; Břečková, Gabriela (oponent)
Název práce: Plavecká gramotnost žen z hlediska sebezáchrany Cíle práce: Získat a analyzovat údaje o úrovni plavecké gramotnosti a sebezáchranných dovedností žen ve věkovém rozmezí 18 - 72 let, zda je ovládají a umějí využít. Metody práce: Rešerše odborné literatury, tvorba dotazníku, realizace dotazníkového šetření, vyhodnocení dat a grafická prezentace výsledků. Výsledky práce: Analýza plavecké gramotnosti a sebezáchranných dovedností žen. Klíčová slova: gramotnost, pohybová gramotnost, plavecká gramotnost, sebezáchrana, tonutí
Motivace k pohybovým aktivitám ve vodě u osoby v dospělém věku
Vejvodová, Iveta ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název: Motivace k pohybovým aktivitám ve vod u osoby v dosp lém v ku Oblast: Pohybová aktivnost dosp lých Cíle: Realizovat a vyhodnotit jako p ípadovou studii pohybovou intervenci s využitím plavecké lokomoce, která je v dob trvání šesti m síc zam ena na zvýšení pohybové aktivnosti u klienta ve v ku 3ř let. Metody: P ípadová studie, pozorování, rozhovor, m ení, škálování Výsledky: Objektem výzkumu byla dosp lá osoba ve v ku 3ř let. Pohybová intervence trvající šest m síc p isp la ke zlepšení v oblasti plavecké gramotnosti u sledovaného p ípadu. Proband zlepšil kvalitu základních plaveckých dovedností, prodloužil souvisle uplavanou vzdálenost plaveckým zp sobem prsa a odstranil nejzávažn jší chyby v této technice. Osvojil si základy plaveckého zp sobu kraul a znak. Pohybová intervence vytvo ila p edpoklady pro to, aby se plavání stalo další z jeho pravideln vykonávaných pohybových aktivit. Klíčová slova: Pohybová aktivnost, pohybová nedostatečnost, plavecká gramotnost, plavecké dovednosti
Plavecká gramotnost pozemních hokejistek
Baštová, Miroslava ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Chrzanowská, Babeta (oponent)
Název: Plavecká gramotnost pozemních hokejistek. Cíle: Získat a analyzovat údaje o úrovni plavecké gramotnosti pozemních hokejistek. Jejich vnímání plavecké gramotnosti pro život, využití v oblasti regenerace a jako nespecifického tréninkového prostředku. Metody: Analýza odborné literatury, dotazníkové šetření, případová studie, vyhodnocení dat a grafická prezentace výsledků. Výsledky práce: Pozemní hokejistky jsou plavecky gramotné, benefity plavání však nevyužívají jako nespecifický tréninkový prostředek, ani v oblasti regenerace. Klíčová slova: Pohybová gramotnost, plavecká gramotnost, pozemní hokej, sportovní výkon, regenerace
Swimming literacy 11-12 year old kids
Dančová, Barbora ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Vindušková, Jitka (oponent)
Názov: Plavecká gramotnosť 11-12 ročných detí Ciele práce: Cieľom diplomovej práce je zistiť a posúdiť úroveň plaveckej gramotnosti detí na osemročnom gymnáziu. Plaveckú úroveň sledovaného súboru budeme hodnotiť vo vzťahu k nadefinovanej primárnej a následnej plaveckej gramotnosti (viď kap. 2.3). Budeme pracovať so skupinou 24 žiakov, ktorí sa účastnia plaveckého výcviku v rámci povinnej školskej dochádzky. Metódy: V tejto práci sme pri zbere dát použili metódu pozorovania a videozáznamu. Prostredníctvom expertného hodnotenia s využitím škálovania sme získaný videozáznam spracovali a vyhodnotili. Získané dáta sme podrobili konečnému štatistickému spracovaniu pomocou neparametrických metód. Výsledky: Na základe výsledkov práce môžeme vidieť, že plavecká úroveň sledovaného súboru je dostatočná v zmysle primárnej a následnej plaveckej gramotnosti. Sledované súbory chlapcov a dievčat sa od seba výrazne nelíšia, až na jeden test, v ktorom je rozdiel medzi chlapcami a dievčatami signifikantný. Kľúčové slová: pohybová gramotnosť, plavecká gramotnosť, diagnostika plaveckej gramotnosti
Aspekty působící na oblast plavecké gramotnosti u žáků malotřídní školy
Chládková, Ivana ; Svobodová, Irena (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Práce se bude zaměřovat na dispoziční, osobnostní a sociokulturní aspekty žáků. Součástí práce bude sledování základních plaveckých dovedností jako dispozičních charakteristik. V rámci osobnostních charakteristik budou žáci rozděleni dle temperamentu a na základě dotazníku bude zjišťováno jejich sociokulturní zázemí. Uvedené aspekty budou dány do vzájemných souvislostí, abychom zjistili, zda mají vliv na výuku v oblasti plavecké gramotnosti. Práce bude zaměřena na děti mladšího školního věku v málotřídních školách, které se účastní povinné plavecké výuky, a to jak v Čechách, tak i na Moravě. Na základě zjištěných dat budou stanovena doporučení vzhledem k vhodnosti k věku, kdy má povinná plavecká výuka podle RVP ZV probíhat. KLÍČOVÁ SLOVA Žák, plavecký výcvik, osobnost, dispozice, sociokulturní aspekt, plavecká gramotnost, plavecké dovednosti, málotřídní škola.
Motivace k pohybovým aktivitám ve vodě u osoby v dospělém věku
Vejvodová, Iveta ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název: Motivace k pohybovým aktivitám ve vod u osoby v dosp lém v ku Oblast: Pohybová aktivnost dosp lých Cíle: Realizovat a vyhodnotit jako p ípadovou studii pohybovou intervenci s využitím plavecké lokomoce, která je v dob trvání šesti m síc zam ena na zvýšení pohybové aktivnosti u klienta ve v ku 3ř let. Metody: P ípadová studie, pozorování, rozhovor, m ení, škálování Výsledky: Objektem výzkumu byla dosp lá osoba ve v ku 3ř let. Pohybová intervence trvající šest m síc p isp la ke zlepšení v oblasti plavecké gramotnosti u sledovaného p ípadu. Proband zlepšil kvalitu základních plaveckých dovedností, prodloužil souvisle uplavanou vzdálenost plaveckým zp sobem prsa a odstranil nejzávažn jší chyby v této technice. Osvojil si základy plaveckého zp sobu kraul a znak. Pohybová intervence vytvo ila p edpoklady pro to, aby se plavání stalo další z jeho pravideln vykonávaných pohybových aktivit. Klíčová slova: Pohybová aktivnost, pohybová nedostatečnost, plavecká gramotnost, plavecké dovednosti
Plavecká gramotnost žen z hlediska sebezáchrany
Vokurková, Eva ; Miler, Tomáš (vedoucí práce) ; Břečková, Gabriela (oponent)
Název práce: Plavecká gramotnost žen z hlediska sebezáchrany Cíle práce: Získat a analyzovat údaje o úrovni plavecké gramotnosti a sebezáchranných dovedností žen ve věkovém rozmezí 18 - 72 let, zda je ovládají a umějí využít. Metody práce: Rešerše odborné literatury, tvorba dotazníku, realizace dotazníkového šetření, vyhodnocení dat a grafická prezentace výsledků. Výsledky práce: Analýza plavecké gramotnosti a sebezáchranných dovedností žen. Klíčová slova: gramotnost, pohybová gramotnost, plavecká gramotnost, sebezáchrana, tonutí
Plavecká gramotnost pozemních hokejistek
Baštová, Miroslava ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Chrzanowská, Babeta (oponent)
Název: Plavecká gramotnost pozemních hokejistek. Cíle: Získat a analyzovat údaje o úrovni plavecké gramotnosti pozemních hokejistek. Jejich vnímání plavecké gramotnosti pro život, využití v oblasti regenerace a jako nespecifického tréninkového prostředku. Metody: Analýza odborné literatury, dotazníkové šetření, případová studie, vyhodnocení dat a grafická prezentace výsledků. Výsledky práce: Pozemní hokejistky jsou plavecky gramotné, benefity plavání však nevyužívají jako nespecifický tréninkový prostředek, ani v oblasti regenerace. Klíčová slova: Pohybová gramotnost, plavecká gramotnost, pozemní hokej, sportovní výkon, regenerace
Swimming literacy 11-12 year old kids
Dančová, Barbora ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Vindušková, Jitka (oponent)
Názov: Plavecká gramotnosť 11-12 ročných detí Ciele práce: Cieľom diplomovej práce je zistiť a posúdiť úroveň plaveckej gramotnosti detí na osemročnom gymnáziu. Plaveckú úroveň sledovaného súboru budeme hodnotiť vo vzťahu k nadefinovanej primárnej a následnej plaveckej gramotnosti (viď kap. 2.3). Budeme pracovať so skupinou 24 žiakov, ktorí sa účastnia plaveckého výcviku v rámci povinnej školskej dochádzky. Metódy: V tejto práci sme pri zbere dát použili metódu pozorovania a videozáznamu. Prostredníctvom expertného hodnotenia s využitím škálovania sme získaný videozáznam spracovali a vyhodnotili. Získané dáta sme podrobili konečnému štatistickému spracovaniu pomocou neparametrických metód. Výsledky: Na základe výsledkov práce môžeme vidieť, že plavecká úroveň sledovaného súboru je dostatočná v zmysle primárnej a následnej plaveckej gramotnosti. Sledované súbory chlapcov a dievčat sa od seba výrazne nelíšia, až na jeden test, v ktorom je rozdiel medzi chlapcami a dievčatami signifikantný. Kľúčové slová: pohybová gramotnosť, plavecká gramotnosť, diagnostika plaveckej gramotnosti

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.